De syv bedste måder For sælgere og iværksættere til at opbygge AWESOME kunderelationer

Hvad er ene ting starter i dag, at du kunne begynde at gøre, stoppe med at gøre eller ændre, som kan have en dramatisk effekt på din klient relationer? Det er en glimrende spørgsmål og jeg håber du vil tage et øjeblik at overveje dit svar.

Det tager undertiden en stor indsats og en ekstraordinær mængde energi til at lukke “en big deal.” Aldrig glemme, det kan tage endnu mere indsats og energi, til at holde virksomheden, efter at du vinde den. Det kræver mod at få business og kreativitet og fantasi til at holde den.

Overveje word AWESOME og alt dette. For at være awesome er formidable, imponerende, grand, imponerende, udestående, vidunderligt, fremragende og selv bemærkelsesværdigt. De fleste sælgere tænke ikke engang på at være AWESOME. De går rundt og lave en stor efterligning af godartede middelmådighed. Det tager ikke meget for at springe fra almindeligt til det ekstraordinære, men den tager kræfter. Det handler om at forlade en stor første indtryk, ikke blot et godt. Det handler om glæde dine gæster, ikke blot opfylder dem. Det drejer sig om stigende over mængden, ikke går tabt i det.

Her er nogle ideer til dig om, hvordan at være AWESOME for dine kunder.

A – Spørg god kundespørgsmål. Der er to typer af spørgsmål og du ved, at sælgere betragter dem som åbne og lukkede spørgsmål. Lad os hæve bar på slags tænkning. Mens spørgsmål kan være åbne og lukkede, kan de også være bred og dyb. De brede spørgsmål er overflade spørgsmål dvs. “hvordan går det, hvordan er forretning,” og “andre eventuelle problemer jeg kan hjælpe dig med i dag?”

En dyb spørgsmål altid sætter sit præg vil sige “Hvad skulle ske for dig at overveje os som din bedste leverandør”? En anden virkelig inspirerede spørgsmål er, “Hvordan måler man succes når du arbejder med din nuværende leverandør?” David Frost, den berømte intervieweren, engang sagde, “du kan fortælle kvaliteten af et spørgsmål af kvaliteten af svaret.” Spørger du kvalitet spørgsmål? Hvis ikke, hvorfor ikke?

W – arbejde dine prioriteter og prioriter dit arbejde. Prioritering vil gøre dig initiativrige. Du skal kunne skelne mellem hvad er presserende og hvad der er vigtigt for at være virkelig effektiv. Pas på ikke at starte meget brande du prøver at sætte. For eksempel, fjerne følgende fra din voice mail-besked, “Hvis det er virkelig vigtigt side mig eller ringe til mig på min mobiltelefon.” De eneste mennesker, der ikke besidder en FedEx mentalitet er de mennesker, der arbejder for FedEx.

Alle andre tænker, alt andet er en høj prioritet. Få et greb, få et liv og begynde hver dag med listen (prioriteret med tal) af de 6 vigtigste ting du vil fuldføre og ikke tilskynde distraktioner. Udvikle vanen med at stikke til din liste over prioriteter og kun afvige fra din liste, hvis en højere prioritet lander på dit skrivebord. De bedste sælgere og salg ledere sig altid tage af de mest vigtige ting først. De er ikke let distraheret. Sæt dig prioriteter for dagen og fokusere på dem som en laserstråle og kun tage øjnene fra dem til en højere prioritet.

E – energize dig selv hver dag med en positiv holdning. Mennesker med positive holdninger lever længere og nyde livet mere tendens til at være mere likable, fra deres kunder perspektiv. Jeg lærte for længe siden, vi vælger at påvirke eller inficere de mennesker vi møder hver dag. Ikke bringe dine personlige problemer at arbejde, fordi de aldrig tilføje værdi til dine kunder.

Hvis liv har behandlet dig en vanskelig sæt kort lige nu, behandle dem privat og sætte dine problemer på en problemer med træ, når du forlader din første salg opkald. Husk, dine kunder har deres egne problemer, så der er ingen grund til at belaste dem med jeres. Mennesker med positive holdninger er entusiastiske, animeret, glade, smilende, og altid forvente de bedste ting til at ske. “Dit ansigt er din egen skyld efter alder 40,” ifølge Cicero, så tjek det ofte med et spejl. Hvordan du håndterer dine problemer siger meget om dig.

S – stil er vigtigt. Hvis du accepterer, at du skal føle sig som en kamæleon. Mest anstrengte interpersonelle relationer er lavet af forskellige stilarter. Der er den “Driver”, der er meget selvsikker, krævende og autokratisk. Der er også “Expressive”, som er meget omgængelig, elsker at snakke, og elendig med detaljer. Så er der “Analytisk”, der er meget nøjagtige, organiseret og meget pæn. Endelig er der “Elskværdig”, der er normalt afdæmpet, tillidsfuld og meget nyskabende.

En af de største nøgler til salg succes er kunsten at tilpasse din sælgende stil til dine kunders Køb stil. Det er nemt at sige, og svært at gøre. Hvis du vil vide mere om adfærdsmæssige stilarter, læse artikler, købe bøger og lytte til softwaredokumentation uddannelse bånd om emnet. Dette er et emne, hvor uvidenhed er absolut ikke bliss.

O – andre fokuseret. En anden nøglen til vellykket salg er evnen til at opbygge relationer samtidig med at tage sig af erhvervslivet. Her er nogle ideer til dig: ikke gør folk føler sig usynlig, altid opretholde god øjenkontakt, Husk, at du ikke kan smile nok på telefonen eller personligt, at forblive tilsluttet-bede folk, der får din talebesked til at forlade deres e-mail-adresse og telefon nummer, se dit kropssprog, købe en sammensætning notesbog til at registrere alle dine forhold-bygning ideer, kun gøre hund og pony viser hvis din kunde har brug for en hund og pony, tilføje ordene “til dig” til slutningen af dine sætninger, hver fire måneder post din ende af din telefon opkald til at forbedre kvaliteten af opkald, skylden er beskæmmende, så ikke gøre det, altid tage noter til at vise, at du pleje og du lytter, og altid tage tid til at sige “Tak” til alle, der bidrager til din succes.

M – master business basics. Lyt til din voice mail-besked. Hvis det ikke lyder optimistiske, entusiastiske og professionelle ændre den. E-mail er en måde at kommunikere. Bruge kreative emnelinjer og husk mindre er mere, hvis du ønsker dit budskab skal forstås. Aldrig kalde et møde uden første forbereder en dagsorden. Begynde alle møder til tiden. Slut din møder til tiden. Sikre forpligtelser for hvem der skal gøre hvad og Hvornår. Form for vane at skrive personlige håndskrevne noter ved hjælp af en fyldepen. Det er en fantastisk måde at være en high-touch person i den højteknologiske verden vi lever i i dag. Prøv at være mere likable, behagelige, tilpasningsdygtige og relatable. Vedligeholde dit fokus på anden personen, især når det er en kunde.

E – entusiasme og passion er kraftfulde attributter for professionelle sælgere til at dyrke. For mange mennesker dør på jobbet i dag og stadig arbejder. Nogle mennesker gå ind i et rum og puste liv i den. Andre mennesker gå ind i det samme rum og gøre deres bedste for at lufte alle ilt. Få begejstret over dit arbejde. Hvis du ikke kan lide det, ændre den. Dit liv er for vigtigt og for kort til at spilde det gør noget du hader gør. Vær dig selv og undgå forsøger at efterligne en anden person. Har en holdning af taknemmelighed. Sige “Tak” ofte. Denne slags gestus vil gøre nogens dag en bedre en. Entusiasme smitter og så er de negative ting. Entusiasme er en erhvervet kvalitet og det er gratis! Gå ud og få nogle, hvis du kører lav.

Hvis du ønsker at tage, dit salg karriere til det næste niveau lære gør det utænkelige. Afslutte sagde: “Jeg har altid gjort det på denne måde.” Afslut efter mængden. Tage en ny vej til at løse gamle kundernes problemer. Den gamle måde kan ikke være en bedre måde. Hvis du har det alt for godt, er det tid til at ændre. Stræbe altid højere og du vil blive belønnet smukt.

At være AWESOME er ikke nogen lille opgave, især når kunden gør evalueringen.

Hvis du tør at være anderledes, stræber efter at være effektive, og er opmærksom på dine kunders behov, kan du også være AWESOME.

Gratis – eCourse The Art Of lukke The Sale.

Brug dette link for at komme i gang lige nu:

Gratis hvidbog – sådan sikre din næste

Nationale salgsmøde er bedre end din sidste

Brug dette link for at få din kopi Link

Gratis kan du videregive denne Professional sælgende quiz?

Brug dette link for at finde ud af.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.